Доставка товарів здійснюється декількома способами, виходячи з Ваших побажань.
-
Самостійний вивіз зі складу
Найбільш простий спосіб, який дозволяє Вам самостійно запланувати і здійснити покупку. Отримати замовлені товари Ви можете на центральному складі компанії в місті Рівне, вулиця С.Дем’янчука 14 -
Доставка на склад компанії-перевізника
Цей спосіб доставки є найбільш поширеним завдяки простоті, оперативності та широку географію сервісу. Товар доставляється БЕЗКОШТОВНО при замовленні від 4000 грн. (нові запчастини, крім великогабаритних деталей, техніки і коліс) на відділення Нової Пошти в будь-якому з доступних населених пунктів України. Вартість доставки грошей оплачується клієнтом на відділені або шляхом перерахунку грошей на картку Приватбанку. -
Доставка «до дверей»
Найбільш зручний спосіб доставки для одержувача, що дозволить максимально заощадити Ваш час.
Основні умови повернення товарів
Відповідно до положень Закону України «Про захист прав споживачів» покупець, який придбав товар належної якості, має право повернути його продавцю протягом 14 днів з дати придбання.
Вимоги до товару, який повертається покупцем:
1) Товар не має ознак встановлення та/або використання;
2) Товар знаходиться в оригінальній упаковці виробника (якщо упаковка передбачена виробником) в тому самому вигляді, в якому його було придбано;
3) Разом з товаром надаються всі супровідні документи на нього (технічна документація тощо) та документи, за якими товар був отриманий покупцем.
Не можуть бути повернені товари, які:
1. не мають індивідуальної упаковки (якщо така була під час продажу);
2. не відповідають умовам, за якими їх може бути повернуто.
Порядок повернення товару
Для повернення товару, а також у разі пред'явлення претензій до якості товару потрібно додати копію документа, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару (накладна).
У разі повернення товару належної якості, передати товар в упаковці і повній комплектації протягом 14 днів після покупки.
Клієнтам, які повертають товар з інших регіонів України, необхідно відправляти товар на номер складу, зазначеного менеджером компанії і тільки на вказаного одержувача. Відправляти товар можна тільки після попереднього узгодження з менеджером, а після відправлення обов'язково повідомити номер декларації посилки і номер мобільного телефону клієнта, на який оформлено повернене замовлення.